dinsdag 8 december 2015

RUIS

 Ruis
Je moet die en die eens interviewen, adviseerde iemand mij met de stelligheid van een evangelist.
Zij is ecbt geweldig.Ze is ook medium en kijkt dwars door je heen.
En wat is er dan zo geweldig, informeerde ik en zag de eerste rekenen van irritatie.
Nou, eh, ze is heel paranormaal.
En is ze daarom ook geweldig spiritueel?
O, wat ben je nu weer kritisch man.
Ga nu eens in vertrouwen en en overgave.
Maar ik ben niet zo goedgelovig.
Dat zij paranormaal is betekent nog niet dat zij ook spiritueel is. Heb wat dat betreft sterke staaltjes meegemaakt en ben daardoor wat sceptisch.
Ik zeg ook niet dat zij niet spiritueel is. Daar heb ik geen oordeel over en ze is misschien wel veel spiritueler dan ik, maar ik ken haar niet.
Dus je gaat haar niet interviewen.
Denk het niet. Ik hou me niet zo bezig met mediums en zo.
Maar je schrijft nog wel van die mooie spirituele stukken.
Dank voor het compliment, maar m'n focus ligt anders.
Jij denkt te veel en stelt je hart daarom niet open.
Ik leef wel degelijk vanuit mijn hart.
Dat denk je, maar je bent nog niet zover.
Denk ook niet dat ik ooit z o v e r kom hoor.
Jammer, ik kan jou niet bereiken.
Ik jou ook niet denk ik.
Ze ging weer haars weeg
Teleurgesteld.
Dat wel.
En ik?
Ik blijf kritisch.
Maar blijf wel hartmens...
Enne, ik ken overigens wel degelijk integere mediums hoor, maar houd altijd rekening met de eigen ruis van het betreffende medium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten